در این بخش با پاسخ پرسشهای متداولی که در خصوص نحوه استفاده از سایت مطرح است در خدمت شما هستیم:
1- از کجا در مورد سفارش میوه و سبزیجات ارسالی مطمئن باشم؟ آیا امکان عودت سفارش بی کیفیت وجود دارد؟
پاسخ : متعهد است که فقط محصولات با کیفیت انتخابی مشتریان را ارسال نماید،حتی اگر پرداخت را آنلاین هم انجام داده باشید، در اسرع وقت مبلغ به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
2- آیا می توانم زمان دریافت سفارش را خودم تعیین کنم؟
پاسخ : بله اگر سفارش را اکسپرس انتخاب کنید در فاصله یکساعت و در غیر این صورت در بازه های دوساعته قادر به انتخاب زمان تحویل سفارش خواهید بود.
3- من سفارش داده ام ولی هنوز سفارش را دریافت نکرده ام،چکار کنم؟
پاسخ : به پروفایل شخصی خودتان در سایت ما بروید و اعلان مراحل آماده سازی تا ارسال را مشاهده کنید، بعد از ارسال سفارش پیامک سایت را نیز دریافت خواهید کرد. در غیر این صورت می توانید با شماره های ثابت و شماره پشتیبانی تماس بگیرید،همکاران ما آماده پیگیری هستند.
4- خارج از مناطق تحت پوشش هستم آیا می توانم از سرویس شما استفاده کنم ؟
پاسخ : ما به زودی کلیه مناطق شهر شیراز را پوشش می دهیم،اما تا آن موقع می توانید در مناطق خارج از محدوده با پرداخت هزینه اضافی سفارش تان را در بازه زمانی قابل انتخاب دریافت کنید.
5- آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
پاسخ : بله در صورت تمایل به لغو سفارش حداقل یک 1 ساعت قبل از اتمام وقت برای ارسالهای معمولی و 30 دقیقه قبل از ارسال اکسپرس با ما تماس بگیرید.
6- ساعت کاری شما به چه ترتیب است؟
پاسخ : سایت خرید در تمامی 24 ساعت شبانه روز در دسترس است و قابلیت ثبت سفارش را در بازه زمانی هر روز در اختیار دارید.بخش پشتیبانی در روزهای کاری از 9 صبح تا 7 شب در خدمت و پاسخگوی شما است.