لیزر با صدف بیوتی
لطفا به این محصول امتیاز دهید
0 کاربر امتیاز دادند جمع امتیاز ها : 0
دسته بندی: زیبایی وپزشکی و سلامتی                  5007
کد: 0
وضعیت موجودی: موجود
1000    تومان
توضیحات  

لیزر مو زائد در شیراز

"آیا از موهای زائد روی بدن خود ناراحت هستید؟ آیا دنبال راهی سریع و دائمی برای کاهش و حتی از بین بردن موهای زائد هستید؟ با ما همراه شوید و تجربه روشی ابتکاری و موثر را در رفع مشکل موهای زائد تجربه کنید.

در [کلینیک صدف بیوتی در شیراز]، با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها در زمینه لیزر مو زائد، به شما راهی امن، قابل اعتماد و بدون درد برای رسیدن به پوستی بدون موهای زائد ارائه می‌دهیم. تیم متخصص و مجرب ما با استفاده از لیزر با تکنولوژی پیشرفته، به طور دقیق و هدفمند موهای زائد را بدون ایجاد آسیب به پوست شما حذف می‌کند.

مزایایی که با خدمات ما خواهید داشت:
- از بین بردن دائمی موهای زائد: با استفاده از لیزر مو زائد، موهای ناخواسته را بدون نیاز به انجام مرتب و خسته‌کننده روش‌های دیگر برای همیشه از بین ببرید.
- بدون درد و آسیب به پوست: فناوری لیزری ما بدون درد و ایجاد آسیب به پوست عمل می‌کند، بنابراین شما می‌توانید در راحتی و اطمینان کامل خدمات را دریافت کنید.
- سرعت و کارآیی: روش لیزر مو زائد، به دلیل تکنولوژی پیشرفته، سرعت بالا و کارآیی بیشتری را نسبت به روش‌های سنتی ارائه می‌دهد.

 

لیزر با دستگاه تیتانیوم 2022

  • تعداد جلسات با توجه به نوع پوست و مو متفاوت است
  • فاصله بین جلسات: ماهی 1 بار
     

ویژگی های دستگاه تیتانیوم 2022 :

  • بدون هر گونه سوختگی و آسیب
  • جدید ترین تکنولوژی لیزر
  • سیستم خنک کننده بسیار قوی
  • سریع ترین دستگاه لیزر مو
  • تجربه ای بدون درد برای مشتریان
  • تنظیمات جداگانه برای هر ناحیه از بدن
  • قابل درمان برای تمام تیپ های پوستی با ضخامت مختلف مو
  • از بین بردن دائمی موهای زائد با حرفه ای ترین دستگاه لیز

سایر توضیحات:

  • مشاوره رایگان
  • بدون محدودیت شات
  • سر هندپیس سلفون پیچیده می‌شود.
  • تمام تجهیزات توسط قوی ترین ضدعفونی کننده ها استریل می‌گردد.
  • سایر خدمات سلامتی و زیبایی پوست انجام می پذیرد
آدرس صدف بیوتی ستارخان، خیابان مصلی نژاد، خیابان کوهبر
 
ناحیه تعداد کوپن ناحیه تعداد کوپن
کل بدن با صورت 300 صورت 60
شقیقه 16 گوش 15
چانه 16 گردن 25
گونه 25 پیشانی 20
بالای لب 20 غبغب 20
دست کامل 100 پا کامل 100
ساق دست 40 ساق پا 60
بازو 40 ران پا 60
زیر بغل 45 کشاله ران 30
سینه 40 باسن 40
دور سینه 15 انگشت پا 15
انگشت دست 15 کمر 70
بیکینی 60 گودی کمر 15
شکم 45 خط ناف 10
    بینی 10
 

اطلاعات کلی در خصوص دستگاه لیزر تیتانیوم

لیزرپوست در شیراز

دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

این دستگاه لیزر با طول موج های متنوع برای انواع پوست مناسب می باشد. ممکن است با استفاده از هندپیس دستگاه تیتانیوم 2022 برای درمان قسمت های مختلف بدن، نتایج شگفت انگیزی به دست آید.

لیزر با دستگاه تیتانیوم 2022 در شیراز

دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 این دستگاه لیزر دارای سایز نقطه ای 1*4 سانتی متر مربع می باشد که در هر شات ناحیه وسیعی از پوست صورت و بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. این باعث کاهش طول درمان می شود.

 
 

لیزر مو تیتانیوم 2022 کاملا بی خطر است

در این دستگاه از فناوری In Motion که یکی از پیشرفته ترین فناوری های دنیاست استفاده شده است. این فناوری منحصر به فرد در دستگاه لیزر تیتانیوم، احتمال هایپرپیگمانتاسیون را تا حد زیادی کاهش داده است. از آنجایی که این دستگاه دارای طول موج های مختلف برای انواع پوست و مو است، از ایمنی و اثربخشی درمانی بسیار بالایی برخوردار است. احتمال هرگونه سوختگی و سایر خطرات به صفرمی رسد.

 
 

سیستم خنک کننده قوی TEC دستگاه تیتانیوم 2022

دستگاه لیزر تیتانیوم2022 از یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های کنترل دما و خنک کننده استفاده می کند. دستگاه تیتانیوم 2022 با استفاده از فناوری TEC در سیستم خنک کننده و کنترل دما، پوست را خنک می کند و باعث کاهش سوزش در طول درمان می شود. با گرم نگه داشتن لایه های پوست، دستگاه مزاحمتی برای درمان ایجاد نمی کند.

 
 

دستگاه لیزر تیتانیوم، مناسب برای پوست های برنزه

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 به دلیل طول موج بلند 1064 نانومتری برای درمان پوست های برنزه بسیار ایمن و موثر است. عبور لیزر از پوست و رسیدن به فولیکول های مو در پوست برنزه شده به دلیل تغییرات و افزایش پراکندگی رنگدانه ملانین دشوار است. دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ با Nd: Yag با عبور امواج از لایه‌های پوست، تأثیر بر رنگدانه‌های ملانین و رسیدن به فولیکول‌های مو، این مشکل را حل کرده است. بنابراین، سوختگی پوست برای افراد برنزه بسیار کم است.لیزر تیتانیوم با استفاده از موثرترین طول موج ها برای رفع موهای زائد به طور همزمان یکی از بهترین دستگاه های لیزر (طول موج 1064808755 نانومتر) است. با اندازه نقطه بسیار بزرگ که یک منطقه بزرگ را پوشش می دهد. این باعث کاهش مدت زمان و هزینه ها تا 40٪ می شود.

 

 

استفاده از سیستم خنک کننده قوی ICE Plus

در طول درمان، دمای لایه های پوست افزایش می یابد در حالی که پوست با امواج تماس پیدا می کند. با حل نشدن این مشکل شاهد سوختگی های متعدد در سطح پوست خواهیم بود. دستگاه لیزر تیتانیوم با بهره گیری از سیستم خنک کننده قدرتمند ICE Plus، احساس خنکی دلپذیری را بر روی پوست ایجاد می کند. با حرکت مداوم روی پوست، در هر جلسه ناحیه وسیع تری درمان می شود.

کلمات کلیدی

لیزر مو زائد، روش لیزری حذف مو، حذف دائمی موهای زائد، کلینیک لیزر مو، لیزرپرک موهای زائد، روش‌های لیزری کاهش موهای زائد، تکنولوژی لیزر موهای زائد، بهترین مرکز لیزر مو زائد، مزایای لیزر مو، لیزر مو بدون درد، لیزر مو بازگشت ناپذیر، لیزر مو دائمی، لیزر موهای زائد شیراز، حذف موهای زائد با لیزر در شیراز، کلینیک لیزر موهای زائد شیراز، لیزر موهای زائد دایمی شیراز، لیزر موهای زائد پزشکان شیراز، قیمت لیزر موهای زائد شیراز، بهترین مرکز لیزر موهای زائد شیراز، لیزر موهای زائد درمانی شیراز، لیزر موهای زائد زنانه در شیراز، لیزر موهای زائد مردانه در شیراز.

محصولات مرتبط

لطفا نظر خود را در مورد این محصول با ما در میان بگذارید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر

آدرس دفتر

شعبه ۱

خیابان معدل بسمت ملاصدرا بعد از کوچه 7 پلاک 208

شماره تماس

09179112533/ /09335665646/09021202777

شماره تماس دفتر:07191015054

شعبه ۲

,تهران ، میدان گلها ، خ کاج نبش فتحی شقاقی پ185

وبسایت تخفیف گروهی پارک تخفیف در شیراز آماده ارائه خدمات به سراسر ایران می باشد

اینستاگرام پارک تخفیف

سایت تخفیف گروهی پارک تخفیف

ارائه دهنده انواع کالا و خدمات

نمایندگی رسمی آسیاتک در استان فارس

عاملیت فروش آسیاتک سید هومن شمس زاده

ارائه دهنده تجهیزات خانه هوشمند

logo-samandehi