ثبت نام آسیاتک

اگر به دنبال یک اینترنت پرسرعت هستید همین حالا با ما تماس بگیرد. کارشناسان ما در کمترین زمان اینترنت پرسرعت آسیاتک را به شما ارائه می دهند.ثبت نام اینترنت آسیاتک در تمامی نقاط ایران امکان پذیر می باشد. در قسمت پایین بخشی از مناطق را برای شما مثال خواهیم زد که اینترنت آسیاتک را تحت پوشش قرار می دهد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنت آسیاتک

جهت ثبت نام اینترنت آسیاتک کافی است، شماره تلفن ، نام و نام خانوادگی، کدملی، تاریخ تولد، نام پدر، شماره شناسنامه، محل تولد، آدرس و کد پستی را به شماره 09335665646 برای ما ارسال کنید. در کمترین زمان ثبت نام شما را انجام می دهیم. همکاران ما جهت خرید بسته با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

ثبت نام اینترنت آسیاتک

مناطق تحت پوشش اینترنت آسیاتک

نمایندگی اینترنت آسیاتک در تهران، نمایندگی اینترنت آسیاتک در شیراز، نمایندگی اینترنت آسیاتک در تبریز، نمایندگی اینترنت آسیاتک در مشهد، نمایندگی اینترنت آسیاتک در رشت، نمایندگی اینترنت آسیاتک در اصفهان، نمایندگی اینترنت آسیاتک در زاهدان، نمایندگی اینترنت آسیاتک در اراک، نمایندگی اینترنت آسیاتک در ارومیه، نمایندگی اینترنت آسیاتک در کرمانشاه، نمایندگی اینترنت آسیاتک در بندرعباس، نمایندگی اینترنت آسیاتک در بوشهر، نمایندگی اینترنت آسیاتک در کرمان، نمایندگی اینترنت آسیاتک در قزوین، نمایندگی اینترنت آسیاتک در نیشاپور، نمایندگی اینترنت آسیاتک در کرج، نمایندگی اینترنت آسیاتک در یاسوج، نمایندگی اینترنت آسیاتک در خوزستان، نمایندگی اینترنت آسیاتک در اهواز، نمایندگی اینترنت آسیاتک در همدان، نمایندگی اینترنت آسیاتک در هرمزگان، نمایندگی اینترنت آسیاتک در اردبیل، نمایندگی اینترنت آسیاتک در یزد، نمایندگی اینترنت آسیاتک در قم، نمایندگی اینترنت آسیاتک در لرستان، نمایندگی اینترنت آسیاتک در ایلام،

 

آدرس دفتر

شعبه ۱

خیابان معدل بسمت ملاصدرا بعد از کوچه 7 پلاک 208

شماره تماس

09179112533/ /09335665646/09021202777

شماره تماس دفتر:07191015054

شعبه ۲

,تهران ، میدان گلها ، خ کاج نبش فتحی شقاقی پ185

وبسایت تخفیف گروهی پارک تخفیف در شیراز آماده ارائه خدمات به سراسر ایران می باشد

اینستاگرام پارک تخفیف

سایت تخفیف گروهی پارک تخفیف

ارائه دهنده انواع کالا و خدمات

نمایندگی رسمی آسیاتک در استان فارس

عاملیت فروش آسیاتک سید هومن شمس زاده

ارائه دهنده تجهیزات خانه هوشمند

logo-samandehi